יום רביעי, 3 באוקטובר 2012

בתים לסוכות

מועדים לשמחה.
לא מזמן ביקרתי במוזיאון ישראל, בתערוכה "חסידים: לא רק שחור לבן" התערוכה מעניינת למדי ויש בה כמה מוצגים יפים בהחלט, אחד המוצגים שם נתן לי רעיון לפוסט שלם (שיפורסם בהמשך) בנושא ציורי/פסלי חיות על ארונות קודש.

לכבוד הביקור אני מעלה כאן פסל שלי על אחד האייקונים הכי מוכרים של המוזיאון.

הפסל המקורי, רוברט אינדיאנה 

הפסל שלי,  גובה שני ס"מ.




לקראת החג שבו יוצאים מהבית החזק והמגן ויוצאים אל הסוכה, כמה פסלים של בתים ומבנים...

מסגד נחמד

בית על צוק

מגדלור

מסגד וחנויות, פחות מס"מ מרובע

נבי סמואל

קבר יוסף
יסלחו לי חובבי הצילום על האיכות, אני מתקשה בצילום הפסלים הלבנים שלי...

חג שמח!

2 תגובות:

  1. וורט של הרב גינזבורג:
    אם שמים את המילה יראה מעל המילה אהבה- אפשר לקרוא את אום המילים גם בריבוע- ולא רק בסדר הרגיל. המלצתי- תחבר את המילים ככה, ואז תעלה את זה. בהצלחה!

    השבמחק
  2. מעניין. אנסה לשלב זאת בעבודתי ב -
    עיצוב בתים פרטייים

    השבמחק