יום שבת, 25 באוגוסט 2012

התחלה.

|התרגשות באויר, אורחים מכובדים, תקיעת חצוצרות, גזירת סרט.|

הבלוג שלי נפתח.

|שאלות מהקהל|

מה יהיה בו?
לא סתם בחרתי בשם הזה- "ללא כותרת", באמת קשה לי להגדיר את הבלוג שלי. מצד אחד, רציתי מקום שאעלה אליו יצירות שהכנתי, כדי שתהנו גם. מצד שני, רציתי מקום שאני אוכל לדבר בו על דברים ואנשים שאני פוגש ביומיום. הבלוג כנראה יהיה סוג של שילוב בין השניים. וכל אחד יוכל לאמץ אל ליבו את הפוסטים שהוא יתחבר אליהם.

מי אתה?
דוד כהן, חלק גדול ממכריי מכירים אותי בשם דוכי, בשורוק. גר במעלות, בן עשרים פלוס. בישיבה התיכונית למדתי ב-ישל"צ (ישיבת ירושלים לצעירים). לאחר מכן המשכתי לישיבת ההסדר בעתניאל ובמסגרתה אני משרת כרגע בכוחות הביטחון (היחידה חסויה לעת עתה).

דיברת קודם על יצירות, מה אתה יוצר?
אפשר להגיד שאני בעיקר מגלף, אני מגלף "אצבעות" לתורה מעץ ומגלף מיניאטורות מגבס. דברים אחרים שאני עושה קשים יותר להגדרה ואם יעלו פוסטים שקשורים אליהם אז כבר לא תצטרכו את ההסבר שלי.

ועכשיו, אחרי כל ההקדמות המתישות, נעלה פסל ראשון, בסימן פריחה והתחדשות.





יצקתי גבס בתוך כוס חד פעמית וגילפתי את העץ הזה. לאחר מכן צבעתי אותו באקריליק.
הרעיון של הגפרור הוא לתת קנה מידה.

נהנית? ספר לחבריך.


4 תגובות:

  1. וואלה כבוד להגיב ראשון.. אין ספק שאתה כשרוני אחי חשבת לפתוח חנות?

    השבמחק
  2. מהמם!!! יצירתי לאללה!!!

    השבמחק
  3. רון ואביבה, תודה רבה על התגובות!
    שנה טובה..

    השבמחק
  4. אשריך אחינו...
    מחכים לעוד...

    השבמחק